lunes, 14 de enero de 2008

L'ARNAU FENT L'INDIO

L'Arnau, el fill de ma germana. Tant petit i tan eixerit. Tot i que quan se sent observat, quan nota que és el centre d'atenció, li agrada fer l'índio.

No hay comentarios: