martes, 23 de septiembre de 2008

BUDES DE GRÀCIA

Gràcia. Agost de 2008, festa major. Carrer del dojo, al costat mateix. Camp d'estiu i poca activitat al dojo. Sembla que els pocs que no sóm al Camp i anem al dojo, en aquest periode, tenim l'energia extra dels budes del barri, desapercebuts, inadvertits, però que en festes apareixen.


No hay comentarios: