jueves, 14 de febrero de 2008



La ignorància i els prejudicis no ens porten enlloc.

Shukran

1 comentario:

MARINADA dijo...

Arrels catòliques + dictadura + sistema capitalista = el caldo que respirem...Aleshores jo em pregunto que si buscar l'indret utòpic per viure no és la forma, podem desfer-nos d'aquests prejudicis? Nedar en el brou sense mullar-se...la física no ens dirà mai com, potser la metafísica, potser zazen.
Abraçada!